Klantenservice

Veelgestelde vragen

  • + - Een deskundig advies

    Twijfel je nog tussen enkele modellen? Contacteer ons om je vraag te stellen. Onze collega’s kunnen je zeker hun uitgesproken mening geven over waar je wel of niet naar moet kijken. Enkel de kleur kunnen we niet voor je kiezen.

    Contact per mail:

    Alle mails worden snel beantwoord, mails die wij voor 18 uur ontvangen beantwoorden we nog dezelde dag.

    Stuur ons een bericht via het contactformulier.

    Telefonisch contact:

    Je kan ons van maandag tot zaterdag bereiken. De openingsuren van onze klantendienst kan je hier terugvinden.

    Contact via chat:

    Jij wil dat het vooruit gaat, en terecht! 

    Spreek ons aan via de chatfunctie onderaan rechts op elke pagina en je krijgt het snelste antwoord van onze medewerkers.

  • + - Online betalen, is dat wel veilig?

    Ja hoor, al onze kaarttransactie gebeuren via de beveiligde SSL-procedure van Multisafepay. Je zal dan ook nooit gevraagd worden om je PIN-code rechtstreeks op onze site in te geven.

    Na afronding van de betaling krijg je van ons systeem altijd een ontvangstbevestiging, zo weet je dat alles helemaal in orde is.

  • + - Waar is mijn pakketje nu?

    Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen:

    Dan is je pakketje nog bij ons. Neem even contact met ons op en wij kunnen je vertellen wat en wanneer er verzonden zal worden.

    Als je wel aan bevestigingsmail hebt ontvangen:

    In deze mail staat het track-&-trace nummer, dit met een link naar de website van onze transportfirma DPD. Daar kan je de meest recente locatie van je pakketje bekijken.

    Een ander probleem:

    Contacteer ons zodat onze collega’s de zaak heel precies voor jou kunnen uitpluizen. Geen zorgen, wij brengen het voor je in orde!

  • + - Wanneer heb ik mijn pakketje dan?

    Zodra je betaling afgerond is, wordt je bestelling bij ons verwerkt.

    Waren alle artikelen in voorraad?

    Alle bestelling besteld op werkdagen voor 18u00 = morgen in huis!

    Waren er tijdelijk artikelen niet beschikbaar?

    Houd dan rekening met de levertijden die vermeld staan bij de producten. Heb je je artikel(en) toch hoogdringend nodig? Neem dan contact op met ons om een passende oplossing te zoeken.

    Hoelaat leveren jullie een pakketje?

    De ochtend dat wij je pakje leveren krijgt u een mail van transporteur DPD met de melding over het tijdstip van 1 uur waarin je pakje zal geleverd worden. Zo moet je niet de hele dag thuisblijven. Voorbeeld van een uuraanduiding: Je bestelling van Twondo wordt vandaag tussen 10u00 en 11u00 bezorgd.

  • + - Niet (vaak) thuis?

    Dat begrijpen wij. Daarom zijn bij ons de leveringsopties extra dynamisch. Je kan bij je bestelling kiezen of je het pakketje bij je thuis wil laten leveren of bij iemand anders. Onze transportfirma DPD heeft ook 1.500 afhaalpunten in de Benelux waar je, wanneer jou dat uitkomt, de levering kan afhalen. Net zoals vroeger, kan je ook nog altijd de bestelling bij ons in de winkel komen ophalen.

    Mocht je bij een levering aan huis de koerier gemist hebben, dan laat hij een briefje achter in je brievenbus met de boodschap waar je pakje naar toe gaat, dit kan zijn dat het bij een buur ligt, of naar een afhaalpunt gebracht word.

  • + - Niet wat je had verwacht

    Dat kan gebeuren. Wij doen er niet moeilijk over. Als het product niet gebruikt, niet beschadigd is, kan je het binnen de 14 dagen naar ons terugsturen.

    Hier kan u alle nodige stappen volgen, uw retour melden, en wij doen de rest voor u.

  • + - Is er op dit product garantie?

    Ja. Op al onze artikelen heb je 2 jaar garantie. Bij een defect laten wij het product bij je ophalen, en zorgen voor een herstelling in ons herstelcenter of wij zorgen ervoor dat het product door de fabrikant hersteld word.

    Hier vind u meer informatie over het retour zenden van een herstelling onder garantie.

Contact opnemen

  • + - Een bericht sturen

    Alle mails worden snel beantwoord, mails die wij voor 18 uur ontvangen beantwoorden we nog dezelde dag.

    Stuur ons een bericht via het contactformulier.

  • + - Telefonisch

    De openingsuren van onze klantendienst kan je hier terugvinden.

  • + - Chatten

    Jij wil dat het vooruit gaat, en terecht!
    Spreek ons aan via de chatfunctie onderaan rechts op elke pagina en je krijgt het snelste antwoord van onze medewerkers.

De website van Twondo maakt gebruik van cookies. Meer weten Sluiten