Volg uw pakje

  • Waar is mijn pakje nu?

    Zodra uw pakketje bij ons vertrekt, krijgt u automatisch een e-mail met uw track-&-trace nummer. In deze e-mail vindt u ook een link naar de website van onze transporteur DPD. Hier kan u steeds de meest recente locatie van uw pakketje bekijken.

    U kan ook deze link gebruiken om meteen naar de website van DPD te gaan: Volg uw pakje

    • Hoelaat mag ik mijn pakje ontvangen?

    U ontvangt op de dag dat uw pakje geleverd word een mail van onze transporteur DPD, hierin wordt je geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakje zal aankomen. Zo moet u niet de hele dag thuisblijven. Voorbeeld van een uuraanduiding: Je bestelling van Twondo wordt vandaag tussen 10u00 en 11u00 bezorgd.

    • Niet thuis bij levering?

    Wanneer je niet thuis bent wanneer de DPD chauffeur langskomt, wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.
    De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD een e-mailbericht wanneer het pakket bezorgd is bij de Pickup parcelshop.

    Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna komt het pakje terug naar ons. Op www.dpd.com kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops zoals locaties, openingsuren….

    De website van Twondo maakt gebruik van cookies. Meer weten Sluiten